"Everything Happens for A Reason-Allah Knows The Best."

Sunday 5 July 2015

MINERAL COFFEE

Info 'Mineral Coffee'


Aroma istimewa Hai-O MINERAL COFFEE berasal daripada bijian kopi Robusta dan garam buluh organik semulajadi dari Korea. Selain aroma kopinya yang wangi, ia juga kaya dengan bahan mineral seperti magnesium yang dapat menggalakkan penyerapan kalsium dan penggunaannya. Hai-O Mineral Coffee bukan sahaja memenuhi cita rasa para peminat kopi, malah kandungan garam buluh di dalamnya telah meningkatkan nilai nutrisi kopi.

Apa dia GARAM BULUH?.. Garam ini diperolehi daripada air laut yang kaya dengan tenaga bijih-bijih bawah tanah Pulau Xiongjin dan Pulau Yanping yang terletak di Pantai Barat Korea. Garam tersebut dijemur di bawah matahari yang berorganik dan 100% semulajadi sebagai ramuan utamanya. Hai-O Garam Buluh membekalkan lebih banyak bahan mineral (misalnya magnesium, kalium, kuprum, ferum, zink dan sebagainya) dan 200 lebih jenis elemen surih jika berbanding dengan garam biasa. Dengan menggunakan garam buluh yang semulajadi untuk memasak, nilai nutrisi lauk dapat ditingkatkan, lauk juga menjadi lebih enak dan sihat.

Antara kebaikannya Kopi Mineral:

Dah ramai yang mengakui kebaikan kopi ni.. Harganya pun amat berpatutan.. Ada yang kata sangat murah berbanding dengan khasiatnya yang banyak.. Kalau dah cuba sekali, pasti nak lagi..

Untuk tempahan boleh PM/WA 012-3566421

No comments:

Post a Comment