"Everything Happens for A Reason-Allah Knows The Best."

Friday, 15 August 2014

Suasana Pagi Di Tepi Sg Perak

Sebenarnya, gambar2 ni masa cuti raya kat kampung di Bota aritu.. Memang selalu bawak Aliff tengok pemandangan sungai kat sini.. cantik.. Kobau (kerbau) pon ado.. tapi takut tengok dekat2, takut kena tanduk.. huhu
Matahari baru nak naik ni..

Tengok kerbau dari jauh..
Masa ni musim kering, rumput2 pon kuning je..
suka sgt dapat main air sg..
ngikut je ayah dia...

nampak anak ikan agaknye tu ?..

Nanti, bila balik kg lagi, kita jalan2 sini lagi ye..

2 comments:

  1. Replies
    1. Janna.. banyak sgt gambo aliff.. ada yg letak kat fb, ada yg tak letak.. hehe.

      Delete