"Everything Happens for A Reason-Allah Knows The Best."

Friday 21 November 2014

Kerja Hari Sabtu?



Masa kat ofis siang tadi, aku terpikir kalau esok rajin,aku nak g ofis kejap.. banyak kerja nak siapkan.. minggu ni banyak kerja luar ofis,, ada kursus, mesyuarat sana sini, so masa yg tinggal untuk siapkan kerja kat ofis sgtla terhad..

Bila mengenangkan aku bakal bercuti lama bulan depan, lagila aku desperate nak siapkan kerja yg ada.. taknak susahkan orang yang kena tanggung keje aku nanti.. Tapi bila mengenangkan Aliff plak, terus pikir 2 kali..

Dahla keje 5 hari seminggu, 2 hari je cuti & dpt luangkan masa sepenuhnya ngan famili, terus aku cancelkan niat aku nak g ofis esok..Family First!.. Pasal keje tu, nntila pikir camne.. Cuti sabtu ahad ni, nak relax2 je ngan famili.. yeahh.. Lepas tu, hari senin nanti, biorla aku pening balik.. huhu

No comments:

Post a Comment