"Everything Happens for A Reason-Allah Knows The Best."

Sunday 26 April 2015

'Blogger' Hujung Minggu Je..

'Blogger' hujung minggu?.. akulah orangnya.. buat masa ni.. masih lagi menulis dalam blog ni tapi di kala aku tak kerja la,.. hari cuti.. sebabnya, kalau hari kerja, balik rumah dah sibuk melayan anak2, otak pun dah penat.. tak sempatlah nak berblogging, takde idea nak menulis.. Kalau hari cuti, ada sedikit kelapangan & idea.. barulah boleh menaip2 ni.. itupun kalau tak keluar berjalan2 ngan famili..

Sibuk layan budak berdua ni.. :)

Sejak aku berkecimpung dalam dunia blog blog ni, baru aku tahu, ada beberapa jenis blogger.. Ada yang sepenuh masa sebagai blogger, dan ramai juga yang 'part time' blogger.. aku ni pun kategori part time gak la..hehe.. Ada yang bersungguh2 dengan blognya, hasilnya tak kurang lumayan, dapat tambah pendapatan dengan hasil bayaran iklan/ review produk n perkhimatan.. Tahniah kepada mereka..

Aku, belumlah sampai ke tahap tu.. Blog yang aku tulis ni, lebih kepada untuk kenang-kenangan, sebagai pengajaran, sebagai panduan untuk aku sendiri.. dan kalau ada sesiapa yang baca dan kalau ada yang bermanfaat untuk orang lain, silakan kalau nak 'share'..


No comments:

Post a Comment